- zboží, které vykazuje závadu (v tom případě je nutné postupovat dle reklamačního řádu)
- zboží, které jeví jakékoliv známky použití
- zboží bez originálních obalů a příslušenství
- jednotlivé zboží z akcí, kde je snížení ceny jedné položky podmíněno nákupem dalšího zboží (vrátit lze pouze celou skupinu zboží)
- U spodního prádla a plavek je nutné dodržet hygienická opatření při zkoušení a proto prádlo a plavky se zkouší vždy na vlastní spodní prádlo, nikdy ne na holé tělo.
- Pokud nejsou dodrženy hygienické podmínky , šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku pro svůj charakter vrátit.
- Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. nalepovací podprsenky, silikonové podprsenky, punčochy, punčochové kalhoty, ponožky, kosmetika apod.).
S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.
Postup pro vrácení zboží do 14 dnů (odstoupení od kupní smlouvy) :
- Kupující odešle zboží spolu s kopií faktury či na níže uvedenou adresu.
- Kupující může přiložit ke zboží formulář pro vrácení zboží který je ke stažení zde
- Po obdržení kompletního a nepoškozeného zboží a všech výše zmíněných dokladů vrátí prodávající kupujícímu částku převodem na bankovní účet zákazníka / pokud platil přes Gopay tak prostředníctvím platební brány na účet ze kterého byla objednávka hrazena.
- Prodávající se zavazuje uhradit částku na účet do 14 dnů od převzetí vráceného zboží. (obvykle to trvá 1-2 prac. dny)
Adresa pro odeslání zboží / adresa skladu
FOXSTYLE s.r.o
Ostravská 264
Sviadnov
739 25
Česká republika
Při vrácení, reklamaci či výměně zboží důrazně doporučujeme využívat přepravce jako je Česká pošta, DPD nebo PPL = zásilky do firem doručují včas
Na adrese / ve skladu jsme pouze do 13°°-14°° a tak prosím zvažte jestli zvolíte jiného přepravce, bohužel ne všichni to zvládají doručovat do firem v pracovní dobu a tak se stává že zásilku uloží na výdejní místo které je mimo obce anebo x Km daleko = takové zásilky pak nemá kdo převzít a Vám se zbytečně se celý proces vrácení / reklamace / výměny prodlouží a prodraží.
Děkujeme za pochopení
V případě kupujícího, který není spotřebitelem, není možné od smlouvy odstoupit.Pokud kupující, který není spotřebitelem zašle zboží zpět, bude mu zasláno zboží zpět a to na jeho náklady.